2014. november 30., vasárnap

Karácsonyi készülődés 1. - Az adventi koszorú

Halihó mindenkinek!

Itt volna az első poszt.
Én nagy kézműves vagyok (vagy legalábbis én annak valóm magam), ezért karácsonyra is kézműves lelkülettel készülők. Rögtön az elején: házi készítésű koszorú. Nem lett az idei valami csodás, de azért nem lett olyan borzalmas :) Majd később rakok fel képet. De elsőnek inkább nektek mutatok ötleteket:

 1. Hagyományos. Vagyis fenyő alap, rajta 3 lila és egy rózsaszín gyertya. Díszíteni bármivel lehet, ízlés kérdése. Az alapja egy sima szalmakoszorú, és arra kell ráerősiteni az ágakat.





 2. Magokkal kirakott. Nekem ehhez nincs elég türelmem, de nagyon jó ötlet. Aki kipróbálja, és sikerül is neki, annak feltétlenül meg kell mutatnia. :)
                                     


 3. Szalma alap. Vagyis nem rakunk rá különösebben semmit, nem boritjuk be. Így is nagyon gyönyörűeket lehet csinálni. Én is ezt csináltam ^^


 4. Utoljára egy különlegeset: Mézeskalács koszorú. Szerintem ez az egyik legjobb, csak félő, hogy mire az utolsót meggyújtanánk, megeszük. :)


Remélem tetszet és segitetem!

Midorii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése