2015. augusztus 26., szerda

Füzetkötés anime módra

Sziasztok!
Gondolom mindenki nagyban készül a a sulira :( Nos én is készülődöm, és gondoltam megosztom veletek, miket alkottam, és hogyan.

Anime karakteres füzetborító



  1. Vágjunk egy megfelelő méretű egyszínű, vagy egy mintás (kockás, pöttyös, csíkos) csomagolóanyagot, és ezzel borítsuk be a füzetet.
  2. Nyomtassunk ki, vagy újságból vágjunk ki  anime karaktereket. (Én a nyomtatást választottam, mert nem volt szívem szétvágni a Mondot... ) Majd ezeket tetszés szerint vágjuk körbe. Én egy kis ráhagyással vágtam ki őket, szerintem így szebbek. :)
  3. Ha megvagy a kivágással, ragaszd rá a füzetre. Majd címke és egy kis csínosítás, és kész. ;)
  4. Ha azt akarod, hogy 1 hétnél tovább tartson, akkor ajánlott átlátszó fóliával bekötni. Ha ezt megteszed nagyon ügyelj, mert könnyen buborékos lesz. 


Cuki füzetcímkék (a)
  1. Nyomtass, vagy vágj ki valahonnan apró, chibi karaktereket.
  2. Vágj ki egy lapot, vagy szerezz be egyszerű füzetcímkéket
  3. Ragaszd fel a füzetcímkét, és rá a karaktert, és woálá! Nagyon ari füzetcímkék ^^




Vagy...

Cuki füzetcímkék (b)
  1. Paintben egy lapra rakj három egyforma téglalapot
  2. A Pizap segítségével rakj rá egy cuki képet, majd díszítsd ki.
  3. Végül nyomtatás.

És egy bónusz: Chessire cat leckefüzet 
  1. Csinálj két ilyet paintben, majd nyomtasd ki őket:

  2. Majd ragaszd őket össze, hogy ne legyen közöttük fehér csík.
  3. Majd ragaszd rá a füzetre, és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése